Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Nutteloos advies voor consumenten, die niet eens weten dat de lekken aanwezig zijn, laat staan dat ze weten hoe ze deze technieken toe moeten passen op hun thuisnetwerkje om hun lekke maar kekke IoT apparaat te beveiligen. Daarom zou er ook sneller en makkelijker schade gevorderd moeten kunnen worden van die consument. Als hij elke maand €50 boete krijgt, omdat zijn modem overlast heeft veroorzaakt. Koopt hij wel een betere, of neemt hij een betere internet provider. Daar ben ik het niet mee eens. Je verschuift het probleem naar een onwetende consument. De leverancier veroorzaakt het probleem, dus die moet het probleem oplossen. Ja maar dat begint bij het signaleren van het probleem door een partij die er belang bij heeft dat het wordt opgelost. Als de consument er voor verantwoordelijk wordt gesteld met als optie om de actie bij de leverancier en/of producent neer te leggen dan gaat er in ieder geval wat gebeuren (want de consument wil niet met rekeningen opgescheept worden ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):