Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Bol.com blijkt 750.000 euro te hebben betaald aan oplichters na het ontvangen van een zeer doorzichtige phishingmail. Normaal zouden bij de meeste mensen de alarmbellen gaan rinkelen als een mail vol met taalfouten ontvangen wordt en men vriendelijk wordt verzocht om de rekeningnummer van een bestaande klant te veranderen. In de mail stond het volgende: Houd he rekening mee dat we vanaf vandaag een wijziging in onze bankrekeninggegevens hebben voor incaende betalingen. Voortaan moten all incoming betalingen have been overgemaakt naar onze filiaalrekening in Spanje. We het op prijs as u uw gegevens kunt bijwerken. Bij Bol.com gingen de alarmbellen niet af en die maakte prompt 750.000 euro over op de bankrekening van oplichters in plaats van Brabantia. Brabantia die 750.000 euro misliep, stapte daarop naar de rechter om alsnog de rekening betaald te krijgen en....de rechter gaf Brabantia nog gelijk ook. Dat wordt dus een extra dure rekening voor Bol.com. Link: ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):