Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Briolet: Omdat zij hun mailsysteem niet goed beveiligd hadden. Beetje vaag. Uit https://uitspraken.rechtspraak.nl/inziendocument?id=ECLI:NL:RBMNE:2021:1528: [...] 2.2. Najaar 2019 is de mailbox [e-mailadres] @brabantia.com, van mevrouw [A] (hierna: [A] ), een medewerkster van de boekhoudafdeling van Brabantia Netherlands, gehackt door één of meerdere oplichters. [...] 2.8. Brabantia Netherlands heeft medio januari navraag gedaan bij Bol.com over het uitblijven van betalingen. Rond 22 januari 2020 hebben partijen vervolgens gezamenlijk geconstateerd dat zij slachtoffer zijn geworden van fraude. Na onderzoek is duidelijk geworden dat bij deze fraude het volgende kan zijn gebeurd: (a) De hack heeft plaatsgevonden in de ‘cloud’ (via Microsoft Office 365) en niet op enige PC of laptop van Brabantia Netherlands die in gebruik was bij [A] of andere medewerker van Brabantia Netherlands. (b) De mailbox van [A] is door de oplichters ‘overgenomen’. Volgens [A] heeft zij niemand toestemming gegeven om ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):