Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-05-2021, 10:11 door Anoniem

Volgens mij is het eigenlijke probleem niet dat er een hacker in geslaagd is om een e-mail te sturen "vanuit Brabantia" maar veel meer dat Bol.com geen extra controle doet via een ander medium dan e-mail. DAT is 2nd factor. Je gaat niet een reply sturen op een mailtje (of mailen naar de organisatie) als er wat vreemds binnen komt, nee je belt ze op of je stuurt ze een brief. Ik maakte me ook wel eens zorgen hoe dat bij het bedrijf waar ik werk zou worden opgepakt maar er blijken heel duidelijke regels voor te zijn die het uitsluiten dat er rekeningnummers worden aangepast op basis van enkel en alleen een mailtje, een telefoontje, een brief, een factuur met sticker erop met "let op ons rekeningnummer is gewijzigd", of dat soort dingen. Dat moet altijd grondig verder worden onderzocht. En zeker als het om dit soort bedragen gaat. Misschien hadden ze dat bij Bol.com ook beter moeten regelen!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha