Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Ik ben het met de vrouw eens dat de Rabobank, en niet alleen deze bank, een platform gecreëerd heeft voor oplichters, hier hadden de banken beter moeten nadenken en niet alleen voor het gebruikersgemak moeten gaan. Hier valt de bank te verwijten dat ze niet genoeg in het klantbelang hebben gedacht en gehandeld. Onderbouw dat eens. IMHO: Het was haar eigen schuld. Bij de telefoonfraude ben ik van mening dat de telco's verantwoordelijk zijn, en eigenlijk zouden moeten betalen ipv de banken. Zij faciliteren de fraude. Of dat voor whatsapp op gaat vindt ik lastiger. Als iemand je kan bereiken via whatsapp, waarom dan niet vragen om een foto of nog beter een video-belletje? Kan allemaal met whatsapp. Lukt dat niet, dan de persoon maar langs laten komen. Er is geld mee gemoeid. dan ook vorzichtig zijn. Echter: De vrouw maakte zelf het geld over naar die dief, zonder enige visuele controle met wie ze communiceerde. Dat het contact opnemen mislukt, had voldoende reden kunnen zijn om niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):