Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-05-2021, 07:49 door Anoniem

De advocaten willen een onderzoek naar de werkinstructies die hun cliënten kregen. De verdachten, die vanuit huis werkten, moesten twee online trainingen volgen. Ze stellen dat het vooral een kwestie van 'doorklikken en afvinken' was om zo snel mogelijk aan de slag te kunnen. De advocaten willen ook de teamleiders van Teleperformance ondervragen over het bewust maken van medewerkers over de bescherming van privacy. Ik snap dat advocaten hun clienten zo goed mogelijk moeten beschermen, maar wat is nu eigenlijk hun argument? "Er waren werkinstructies, maar onze clienten hebben deze niet gelezen en alleen afgevinkt om so snel mogelijk aan het werk te kunnen." (RTFM iemand?) Wat ik me uit een ver ver uitzendwerk-verleden nog kan herinneren, is dat het lezen van werkinstructies ed. een onderdeel is van de tijd die je voor een opdrachtgever werkt. Je krijgt voor die uren dus gewoon betaald. (Of in ieder geval zou dat moeten) En ja, de organisatie die de werkinstructies beschikbaar stelt aan de ingehuurde ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha