Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het gaat meestal helemaal niet over "de systemen", men laat de klant gewoon vrijwillig geld overboeken op andermans rekening onder ophangen van een kletsverhaal. Daar gaan systemen niks aan veranderen, dan moet je de mogelijkheid van overboeken afsluiten. En dat gebeurt ook wel, met limieten, tijdvertraging voor aanpassing van limieten, etc. Dat wordt allemaal door ICT-systemen afgehandeld, dus dit gaat wel degelijk over die systemen. De limieten, tijdvertragingen en dergelijke maatregelen zijn er pas als ze in die systemen geïmplementeerd zijn. Dat het ertoe doet hoeveel de klant van dergelijke systemen begrijpt blijkt duidelijk uit alle scams waarin een klant wordt wijsgemaakt dat zijn rekening gecompromitteerd is en hij al zijn geld naar een "veilige" rekening moet overmaken. Dat haakt in op het beeld dat een rekening bij de bank een soort kluisje is waar de bank niet aan kan komen zodat de klant een handeling moet doen. In werkelijkheid is het een record in dezelfde database waar die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):