Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-05-2021, 12:55 door Anoniem

Mij hebben ze om onverklaarbare redenen omgezet van carrier grade NAT (via Dual-Stack Lite ) naar een 'vast' IP adres, om ook onverklaarbare redenen krijg ik om de zoveel tijd een nieuwe IPV6 prefix, bij de klantenservice snappen ze over het algemeen niet wat deze technieken zijn laat staan dat ze kunnen uitleggen waarom ik af en toe een andere prefix krijg. Mijn NTP pool server die ik thuis op IPV6 draai ligt er dan uit en moet ik die op het nieuwe IPV6 adres overzetten, daar begrijpen ze ook niet waarom een provider zoiets zou doen. Volgens mij heeft het te maken met hun interne netwerken, bijvoorbeeld als Gigabit internet beschikbaar komt en ik stap erop over zal dit ritueel zich wellicht herhalen. Op dit moment ben ik tevreden met de configuratiemogelijkheden van het Ziggo modem om IPV4 (NAT) poorten te forwarden en IPV6 adressen (op bepaalde poorten) ook door te geven dus ik sta niet meteen te springen om een 'eigen' moden aan te sluiten maar zeker hulde voor de doorzetter die er een principiële ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha