Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-05-2021, 09:04 door Anoniem

Door Anoniem: En dan ook niet zeiken bij Ziggo, als je ,met door jezelf aangeschafte apparatuur , GEEN goede of helemaal geen verbinding hebt! Het gross van de mensen die dit doen zijn de mensen die er meestal verstand van hebben of het door iemand hebben laten plaatsen door iemand die er verstand van heeft. Die bellen niet naar de helpdesk, pas als er echt shit is met de verbinding. Jan en Bep om de hoek interesseert een andere modem geen reet. Die weten niet eens dat je een andere kan plaatsen. Die zijn al blij dat ze de tv kunnen aanzetten of faecesbook kunnen gebruiken om hun sociale pulp te delen. In mijn buurt kan ik precies zien wat de mensen hebben staat. Vrijwel iedereen heeft de standaard oplossing van de provider, her en der een gamerouter of een mesh systeem als Unifi. En op basis van mijn kennis over enkelen in de buurt kan ik ook aanwijzen waarbij ik verwacht die een andere modem of router hebben. Voornamelijk IT'ers of mensen met een technische achtergrond.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha