Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-06-2004, 14:53 door Anoniem

Door Anoniem By the way: Wie nou nog durft te zeggen dat Kaspersky of McAfee en/of TrendMicro beter is: DIE MOET NAAR EEN GESTICHT!!! Die mensen die zitten uit hun neus te eten terwijl er mensen worstellen met virussen. De enige die goed werk afleveren zijn Symantec en de niet zo bekende Sybari. Met vriendelijke groet, TTT of nu iedereen die Symantec niet gebruikt naar het gesticht moet durf ik te bewijfelen, vergeet niet dat het scob-event een 'snapshot' van het webgebeuren is. bij AV vendors zoalsTrend Micro zijn er de pluspunten,: een schitterende support service via e-mail, friendly en to-the-point. dat moet Norton maar eens proberen te evenaren. als je bij Symantec de support aasprrekt heb ik de ervaring, als beroepsgebruiker, dat er een degelijke firewall tussen producent en klant staat, om nog niet te spreken over de 'ivoren toren' uitstraling van heel wat Symatec patrtners. Bah .. een slechte smaak houd ik er aan over. Symantec: big marketing ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha