Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-05-2021, 10:32 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zie nergens staan dat ze geen telefoon beantwoorden of geen papier meer beantwoorden. Dit gaat toch alleen over het aanmelden op hun website? Ja, maar er is een groep mensen (waaronder ik) die uitstekend digitaal vaardig is, prima in staat is om dingen via de website van de zorgverzekeraar te regelen, maar die bewust gekozen heeft om geen smartphone te gebruiken. Doordat geen oplossing wordt geboden die onafhankelijk is van precies die platforms waar die mensen bewust niet voor kiezen worden ze wel afgesloten van mogelijkheden waar ze verder prima mee overweg kunnen en die ze ook best zouden kunnen gebruiken. Als de overheid voor DigiD zoiets als een Rabo-scanner zou ondersteunen waar je je identiteitskaart in moet steken en een pincode moet invoeren, dan zou ik er direct een aanvragen. Als een FIDO2-gebaseerde oplossing aan de eisen zou voldoen, met een bezoek aan een overheidsloket om de koppeling met mijn identiteitskaart te leggen, dan zou ik dat ook meteen regelen. Het probleem is ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha