Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem:En een klacht indienen hierover bij de GGD is niet zinvol, ze reageren simpelweg niet. Je zal zelden verhaal krijgen bij de organisatie zelf. Mensen houden vast aan hun eigen eindje. Bij organisaties, volg de volgende drie stappen: 1. Zoek uit wie de Functionaris Gegevensbescherming is en richt je tot die persoon. Doe dat netjes, die man zit er om een goede omgang met persoonsgegevens te bewaken. Bij netjes aanschrijven heb je een redelijke kans dat er een goed antwoord komt. Zorg er ook voor dat je kopie van je schrijven hebt. 2. Bij geen of onbevredigend antwoord, dien een klacht in bij de Autoriteit Persoonsgegevens. Verwijs naar je eerdere correspondentie en stuur die mee. 3. Stuur onmiddellijk volgens op je klacht aan het AP afschrijft van deze klacht naar de organisatie in kwestie. Helpt niet altijd, maar het resultaat is soms spectaculair.
Beschrijf je klacht (Optioneel):