Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Glasharmonica: Aan anderen: Mijn nogal pissige en scherpe opmerkingen trek ik in en bied daarvoor mijn excuses aan, ....maar ik houd wel staande dat de ING de zaak niet moet afdoen met de opmerking: "gaat u het maar eens proberen met Internet Explorer 11" en/of stellen dat het probleem bij de klant alleen zit. In Chromium is het bij mij dus nog steeds aanwezig. Een meer pro-actieve opstelling van hun zijde mag ik als particuliere kleine klant toch ook wel verwachten denk ik zo, of zijn alleen de belangen van de grote zakelijke klanten significant voor de ING? (denk ik dan) Waarom denk jij, dat de ING verantwoordelijk is, voor alle "aanpassingen en verbeteringen" , die een klant in zijn/haar webbrowser aanbrengt? Je zult ook wel aan de reacties gemerkt hebben, dat de meeste reaguurders hier GEEN van hebben en die mensen bleef je afzeiken, totdat je een paar medestanders gevonden had, ook met aangepaste webbrowsers, dus.....? Ach, het gepeupel dat het gebaar van excuses aanbieden niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):