Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ter overdenking: Als door een technische storing op een kruispunt de verkeerslichtenregeling uitvalt worden de voorrangsregels van kracht. Dit Klarna voorval bewijst hoe ontzettend kwetsbaar gebruikers worden als zij geconfronteerd worden met digitale problematiek bij betaaldiensten. Voorzover ik weet is dit nog nooit gebeurd binnen de iDeal betaalomgeving, maar biedt dat begrip 'nooit' absolute zekerheid? Natuurlijk niet. Hoe meer schakels in het betalingsproces zitten hoe meer schakels er zwak kunnen zijn. En de ketting?.... Vul zelf maar aan. Dit is de reden waarom ik vaker n.a.v. een gemailde factuur in .pdf betaal dan met iDeal als dat mogelijk is. (meestal) En het was in een recent verleden de reden van het opzeggen van de Credit Card die dan wel gekoppeld was aan een Paypal-account, als betaalservice, om zo min mogelijk credit-card gegevens her en der verspreid te weten, maar toch: hier ook resoluut mee gestopt.
Beschrijf je klacht (Optioneel):