Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Omdat dan een wildgroei van modems geïnstalleerd gaan worden en als het dan niet werkt ZIGGO platgebeld wordt? Zomaar een ideetje. Dat worden korte gesprekken dus daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat is dat de ontvlechting van netwerkdiensten zoals internet, telefoon, on-demand televisie en gast-wifi in de router gebeurt, en dan dus niet meer door Ziggo beheerd kan worden. Ik kan me goed voorstellen dat een ISP die de boel gebouwd had op "demarcatie is de LAN interface van het modem" er heel veel last van heeft als dat opschuift naar "de coax" . Dat is waar ik het over heb. Bij andere providers waar je nu al wel zelf je modem kunt kiezen is de support bij de helpdesk ook beperkt tot "werkt u niet met onze modem/router, dan kunt u hier op de site vinden hoe u het moet instellen". En dat is prima. Maar als je vanalles ingericht hebt op je netwerk specifiek voor de routers die je zelf verspreidt en als er al de mogelijkheid is om internet neutraal door te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):