Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Misschien, omdat de instellingen van jouw abbo IN het modem staan? Dat is wel heel ongeloofwaardig, omdat iedereen met een DOCSIS modem dan het netwerk van Ziggo op zou kunnen gaan, bijvoorbeeld zonder abbo. Omdat dan een wildgroei van modems geïnstalleerd gaan worden en als het dan niet werkt ZIGGO platgebeld wordt? Ik denk dat het aantal mensen wat een eigen modem gaat gebruiken minimaal is. Bovendien zou je dat moeten kunnen zien in je looking glass omgeving. Eerste wat je de servicedesk kunt instrueren is 'hang het oorspronkelijke modem terug'... Kunnen ze bij XS4ALL, Tweak en T-Mobile ook, ik zie niet in waarom Ziggo dat niet zou kunnen? Zelf hoef ik niet zo nodig een andere modem-router. Doe maar gewoon een kale modem (zonder router), dan kies ik zelf wel welke router ik er aan vastknoop. Waarom maakt men daar bij Ziggo een probleem van? Dat is geen probleem, je kunt je router in bridge mode laten zetten en er je eigen router achter zetten. Bij modems in ISP beheer kan die configuratie ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):