Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem, 2 juni, 20:54 uur: Wie werkelijk in de IT werkt heeft gegarandeerd wel eens een 'preventieve restart' op regelmatige (week ? maand ? kwartaal ?) basis gezien van de één of andere service, server of device vanwege bijvoorbeeld een lastig vindbaar memory leak. Permanent, of tot de eerstvolgende major upgrade of "ding wordt toch voor het eind van het jaar vervangen, gaan we geen energie meer insteken om dat echt op te lossen" . Ik kan mijzelf voorstellen dat als het een applicatie betreft die bijvoorbeeld foutief een huisnummer plaatst in het veld bedoeld voor de postcode, en het "ding toch voor het einde van het jaar wordt vervangen, het wordt gelaten voor wat het is als een workaround maar doeltreffend en substantieel is; dus niet na herstart de applicatie automatisch de ingevoerde waarde delete omdat het een ongeldige postcode is (4 cijfers, 2 letters) Maat hier krijg ik de indruk dat de aanbeveling van de IT om deze bug/functiefout op te laten sporen en te repareren door de leverancier al ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):