Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik gebruik zelf Zoho clouddiensten en heb daarmee onbeperkte plus adressing omdat ik beta tester was waar bij Zoho ook de alias opneemt in de mailheaders als jezelf verstuurt. Reguliere klanten hebben een max van 30 aliassen en helaas blijkbaar geen optie om het betaald op te hogen. kan dus ook de dienst hiervoor niet aanraden voor nieuwe klanten. Ik maak voor elke dienst waar ik naar toe mail een plus adres aan met hun bedrijfsnaam erin. tijdens de covid situatie en verplichte bezoeker registratie maakte ik ter plekke plus adresses aan met datum en fysiekadres van de gelegenheid erin genoemd. Daarnaast heb ik een filter dat afwijkingen van domein naam tussen ontvanger en verzender flagged zodat ik exact kan zien wie mijn informatie potentieel heeft gelekt. uiteraard is het main adres nog te raden door mensen maar die krijgen een nasty surprise in de vorm van 50+ inschrijvingen op adverteerdiensten als ze denken slim te zijn. En waarom zou je het main adres zelf gebruiken als je voor alle ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):