Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-06-2021, 08:24 door Anoniem

Door Briolet: De organisaties waren door Ticketcounter gewaarschuwd dat ze het datalek bij de AP moesten melden, maar hebben dit niet gedaan. Klinkt als afschuiven. Voor mij lijkt het logisch dat het bedrijf waar het datalek plaats heeft, dit meldt. nee, TicketCounter is verwerker en hoort überhaupt geen melding bij het AP te doen, zijn klanten moeten dat doen. Dus dat het AP daar achteraan zit is absoluut correct. Overigens heeft TicketCounter zelf ook een melding gedaan, wat ze niet mogen, en hun klanten als betrokkene (personen waar persoonsgegevens van gelekt zijn) aangemerkt. Dat is incorrect. Daarnaast wijgeren ze gegevens van hun klanten te verwijderen en claimen ze een financiële instelling te zijn. Ze staan niet onder toezicht van het AFM noch DNB. Oftewijl, als het AP achter de klanten van TicketCounter aan gaat, zou ik ook deze partij even scherp meenemen. Het datalek heeft maande voortgeduurd en ze hebben een "hacker" ingezet om de data terug te krijgen (althans van het dark web af), ben ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha