Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-06-2021, 20:21 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb al een bankrekening geopend in Duitsland en Zweden. Zijn gekoppeld aan de belastingdienst, dus daar geen gezeik mee en bovendien vallen ze ook onder garantiestelsel, dus geen ice-safe gezeik. ze zijn goedkoper, sneller en vriendelijker dan Nederlandse banken. Nou in Zweden zelf zijn ze al aan het pushen om contant geld helemaal af te schaffen. Maar ik krijg nu nog steeds rente op mijn geld, kan over de hele wereld pinnen in locale currency en betaal per transactie niets voor 1/10 van de kosten van een nederlandse bankrekening. Misschien heb ik dan de verkeerde Zweedse bank... Die van mij is duur en de service... De digitale service werkt structureel "incidenteel" niet goed. De chatbots zijn lachwekkend. Als je het dan echt wil regelen, mag je ver rijden omdat de meeste fysieke filialen gesloten zijn en dan mag je heel lang op een bank (een sofa dus) zitten wachten totdat je aan de beurt bent. En dan mogen de andere balieklanten precies meeluisteren omdat die op anderhalve meter ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha