Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2021, 19:28 door harrydasdd

Het (helaas) automatische spam filter van KPN heeft belangrijke mails als SPAM beoordeeld nota bene mails van een officiële instantie, ik heb een klacht hierover ingediend en kreeg vervolgens de volgende onderstaande verklaring, Vraag is dit een smoesje van KPN en is deze informatie inderdaad waar en relevant en zo ja kan iemand mij uitleggen meer gedetailleerd wat ze bedoelen. bedankt Harry --------------------------------MAIL KPN----------------------------------------------------------------------------- Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat e-mailberichten van een bepaalde afzender in de spamfolder van de ontvanger(s) terechtkomen. De oorzaak van dit probleem ligt bij de wijze waarop het e-mailbericht is beveiligd. De verzender maakt daarvoor gebruik van DKIM. Deze beveiliging staat niet toe dat er wijzigingen in het bericht worden gedaan, nadat deze is verstuurd. Dit is in de desbetreffende berichten echter wel het geval. Wij verzoeken u dit te onderzoeken, of dit bij de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha