Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-06-2021, 23:54 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Dat gezegd hebbende, je kunt als internet provider niet zomaar mail als spam beschouwen als DKIM niet klopt. Als de DKIM niet klopt, houdt dat in dat er met de mail geknoeid is. Ik vind zelfs dat zulke mail geblokkeerd kan worden. Waarom beveilig je de mail als afzender anders met een checksum. Ik had een jaar of 5 geleden zelfs de ervaring dat de Ziggo mailserver dergelijke mail ook op serverniveau weigert. Toen betrof het een geforwarde mail uit een maillinglist. Onze serrver was ingesteld om tracking pixels te verwijderen. Maar hij deed dat voordat de mail geforward werd. Deze mail ging niet naar de spambox van het ziggo account maar kwam gewoon niet aan. In het log van de server zag je ook duidelijk dat hij door ziggo geweigerd werd. Gaat dat niet over DMARC? Als dat werkelijk zo is dat een niet positief verifieerbare DKIM wordt geweigerd, moet Ziggo dat niet doen. Een aanzienlijk deel van mails ontvangen via diverse onder IT professionals veel gebruikte mailing lists zul ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha