Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2021, 13:10 door Anoniem

Ik denk dat het niet op te lossen is door burgers via campagnes op te voeden. Het moet aan de kant van de diensten beter, veiliger, makkelijker en duidelijker gemaakt worden. - Elke dienst (webwinkel, E-mail, overig) moet standaard een sterk wachtwoord, met een 2FA optie via WW manager standaard aan, instellen. Daarnaast de optie om een zelf verzonnen kenmerk te koppelen bij e-mailcontact, om te weten dat het echt afkomstig is van de bewuste dienst. - Webwinkels die alleen digitale goederen verkopen verzoeken om huisadres en telefoonnummer als aanmeld eis te laten vallen, het is niet nodig. - Webwinkels verplichten om hun site te laten testen op bekende beveiligingsrisico's. - Telecomproviders mogen alleen sim wissel acties uitvoeren na een verplichte verificatie (DigiD of per brief). - Banken gaan actief bij hun oudere klanten de dagopname instellingen screenen, per mail of bank app informeren met advies. - Microsoft, Google en o.a. Apple verplichten om gebruikers duidelijker te informeren over ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha