Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Wat probeerde men met deze test te achterhalen? Was dat “kunnen processen beter”? Was dat “zijn we als SOC snel genoeg in het opvolgen”? Was dat “is onze awareness goed genoeg geweest”? Of was dit gewoon eindgebruiker testen? (Wat je niet wilt doen!) Wellicht al deze dingen. Als ze in de voorafgaande periode een awareness training gehad hebben kun je dit ook beschouwen als een test van de effectiviteit van die training . Ik denk dat zoiets (ook) het geval is , omdat het artikel meldt dat zeshonderd mensen die phish gemeld hebben, en dat dat vijftig procent meer was dan vier jaar geleden. Dan kan alleen maar als je de boodschap omtrent verdachte emails , en wat een medewerker dan moet doen , in de voorgaande tijd heel uitgebreid gecommuniceerd hebt . Het aantal 'erin-trappers' is meer beperkt gedaald (25 %naar 20%) , maar het aantal 'goed herkend en goed gereageerd [melding] was dus 50% beter . In de link van de HR blijkt dat er wel een forse variatie zit 'erin trappen' ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):