Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Je leest onder andere naast de reactie op de aantijging: The company was not seeking to monetise the 21-year-old product, Mr Ray said, but it was seeking to "modernise" it. "Previously, updates were every few years," he said, "we want to do them every few weeks. "Alsjeblieft zeg, spaar ons die om de twee à 3 weken updatezucht", is vermoed ik wat een significant deel van de gebruikers zeggen. "If you don't have ways of informing users about updates they might miss, then you put the burden on the user to keep up with the pace of change". Een burden?? Wat is er lastig aan het Audacity menu-onderdeel Help > Controleren op updates... ? Mij ontgaat dit helemaal. Een nieuw batterijtje in je staartloze muis is zelfs geen 'burden', dus één muisklik verwijderd van de benodigde update info helemaal niet. Kortom: kletspraat. Mijn conclusie: als je met dergelijke zwakke excuses komt naar aanleiding van een gerucht laadt je absoluut de verdenking op je dat 'moi, le nouveau propriétaire' wél iets te verbergen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):