Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2021, 11:50 door Bitje-scheef

Door Anoniem: Ik vind dat er in ICT land een kentering moet komen in het geloof dat leveranciers altijd gevrijwaard blijven. Wanneer een leverancier besluit een product te End-Of-Life-en, dan heeft dat vaak meer te doen met winstbejag dan met functionaliteit, immers de producten worden vaak nog steeds massaal gebruikt tegen de tijd dat de fabrikant al besloten heeft het product niet meer te ondersteunen. Een kennelijke fout die het product open stelt voor een ransomware aanval is duidelijk een ondeugdelijk product en dit product was al ondeugdelijk toen het verkocht EN gesupport werd. Duidelijk een fout van de leverancier. Daarom stel ik dat een leverancier een product mag EOL-en, maar verplicht is patches te blijven leveren indien er lekken onstaat die duidelijk een productie-fout zijn. Of ze moeten verplicht worden dit probleem op te lossen, bijvoorbeeld door het meest recente product te leveren indien ze geen zin hebben om het oude product te herstellen naar de kwaliteit die ze beloofden toen het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha