Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem:Wat kun je als je bij de web interface kunt? Eigenlijk kun je heel erg weinig. Je kunt de instellingen van een laadpunt wijzigen en bijvoorbeeld op plug & charge zetten of jouw eigen laadpas aan de lokale whitelist toevoegen zodat je altijd gratis kunt laden :-) Worst case is wellicht dat je de verbinding met de betreffende backoffice kunt verbreken (maar dat wordt meestal opgemerkt bij de betreffende backoffice). Door Anoniem:Auto in brand laten vliegen? Dat gaat niet lukken. Heb in de praktijk gezien dat installateurs een fase en een nul verwisseld hebben, waardoor er 380V (spanning tussen 2 fases) stond in plaats van 230V (spanning tussen fase en nul). De auto detecteert dat en gaat gewoon niet laden. Door Anoniem: (waarom heeft zo'n ding überhaupt een web interface...) Voor ingebruikname. Een laadstation is vaak gekoppeld aan een backoffice en bij ingebruikname kun je zaken als APN name, APN username, APN password en endpoint url invullen. Updaten van firware van laadpunten ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):