Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Herme R: Ik heb dat digitale account lang geleden aangemaakt. Daar was toen een nogal dringende reden voor. Weet niet meer welke, iets met een verhuizing of zo, maar heb er nog spijt van. Waar heb je dan spijt van, als je het schijnbaar niet meer gebruikt? Nou ik kan het me voorstellen, je schijnt dat niet meer op te kunnen zeggen en vanaf dat moment moet je er wel in kijken want dan sturen ze geen brieven meer. Ik heb gelukkig niet zo'n berichtenbox aangemaakt. Ik zou het vervelend vinden om een mail te krijgen waarin staat "er is een bericht voor u in de berichtenbox", dan in de berichtenbox inloggen (naam, password, SMS code ontvangen en ook weer intikken) en dan staat er alleen maar in dat bericht "er is een bericht voor u bij uw zorgverzekeraar", dan moet je daar ook weer inloggen, naam, wachtwoord, weer een SMS code, en dan lees je "wij gaan volgende week 33.50 van uw rekening afschrijven wegens kosten en nog niet bereiken van het eigen ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):