Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Communiceert de overheid niet, dan is het niet geod. Communiceert de overheid te weinig, dan is het ook niet goed. Communiceert de overheid teveel, dan is het ook weet niet goed. Als je alles maar wilt voorkauwen, doe je het als overheid nooit goed. Verschillend emensen hebben verschillende behoeften en wensen. Dan gaat een standaard keurslijf-oplossing niet goed werken. Wat ik mis, is een dashboard waarin ik als burger kan aangeven wat ik wel/niet wil ontvangen én op welke manier. Geef de burger meer controle over hoe hij wil communiceren met de overheid. Dan kunnen we ophouden met klagen. (Alhoewel, we zijn Nederlanders) In deze hyper-modere tijd moet het toch mogelijk zijn voor de overheid om meer dan 1 communcatie-kanaal te faciliteren, en de burger zijn voorkeuren in te laten stellen. (Post, email, app, telefoon, etc) Ik mis zoiets ook voor de pakjes-bezorgdiensten in Nederland. (Postnl, dhl, dpd, etc) Graag een dahsboard, waarin je generiek kunt aangeven wanneer je wel/niet ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):