Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Of ze hebben er niet aan gedacht... of: Ik vermoed, dat het een managementorisch/bedrijfsmatig probleem is en niet zo zeer technisch. Ik ga je ook gelijk uitleggen waar al die platgedrukte uitgezogen DISC en ITIL trainingen voor zijn. (Niet schrikken ik ben een penetratietester/techneut). Mogelijke situatie: IT-Person-A: Guys, we want to keep things online always, how can we do that? IT-Person-B: Cloud? IT-Person-A: Do we need anything else to keep things online always? IT-Person-B: Multiple Cloud Networks hosting the same Website? Manager-B: Is it in the best intrest of the company? IT-Person-B: Yes Manager-B: Is it in the best intrest of my position within the company? IT-Person-B: No, the implemementation and budget risk are quite high. The techical aspect is also quite hard to roll-out. If anyone on the team fucks-up we are done. Manager-B: Lets totally not do this project and lets forget the problem even existed before we stirr up a hornets nest or kill our budget. Dit is voor mijn gevoel waarom 90% ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):