Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De oplossing is inhoudelijk gezien redelijk eenvoudig. De directie geeft het lijnmanagement de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse zorg voor informatie. Net zoals ze dat al hebben voor financien (afdelingsbudgetten) en personeel. Dat levert waarschijnlijk een probleem op voor het lijnmanagement, want ze hebben onvoldoende kennis om daar invulling aan te geven. Daarom moet de directie gelijktijdig daar een oplossing voor bieden, door een afdeling informatiemanagement te hebben. Net zoals ze een financiele afdeling en een personeelsafdeling hebben, waar lijnmanagement terecht kan voor vragen over en ondersteuning bij geldzaken en personeelszaken. Voor security-gerelateerde uitdaging is een CISO beschikbaar. ICT moet niet meer leidend zijn. De ICT-manager moet terug z'n hok in. De informatieverwerkingsbehoefte is leidend, waarbij rekening is gehouden met veiligheid en het kennisniveau van de gebruikers. Het probleem is dat dit inzicht te weinig wordt geschetst. Het gaat te vaak alleen maar om de technische ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):