Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Toen ik een paar jaar geleden bezwaar aantekende tegen de mogelijkheid om mijn ING wachtwoord te resetten via een SMS'je aan mijn mobiele telefoon (volgens mij werd daarmee de 2e factor authenticatie dood gemaakt want normaal waren de 2 factoren "weten van het password" en "hebben van de mobiele telefoon" en dit werd nu terug gebracht naar "hebben van de mobiele telefoon", 1 factor dus maar, werd dit beantwoord met "het is belangrijk dat u uw gebruikersnaam geheim houdt!". Dat vond ik wat vreemd want dit was daarvoor nooit een geheim gegeven, het wordt tijdens een inlogsessie gewoon getoond en als je niet uitkijkt zelfs opgeslagen. Dat je dit nu geheim moet houden is net als dat je je rekeningnummer geheim zou moeten houden, wat in Nederland nooit zo was (in Amerika kennelijk wel). Maar goed daar waren ze bij ING niet gevoelig voor. Dat is nou eenmaal het meegaan met de tijd, beveiliging wordt vervangen door gemak. Kennelijk hebben ze dit bij DigiD nu ook gedacht.
Beschrijf je klacht (Optioneel):