Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Zorg instellingen kunnen gewoon niet volgens enige IT-security etiquette werken, is onmogelijk. De mentaliteit is er niet, de noodzaak zien ze niet, en wanneer er een universiteit ernaast staat is het dweilen met de kraan open. Er ligt een patiënt op een afdeling voor, laten we zeggen, een kankerbehandeling. Die behandeling is zwaar, en opeens krijgt de patiënt een hartstilstand. Daar weet men ter plaatse de allereerste hulp voor te verlenen, maar die patiënt gaat meteen met spoed door naar cardiologie of een cardioloog bij spoedeisende hulp, wat ook het meest toepasselijke is. Daar moet iemand direct het dossier in kunnen zien om te weten wat er allemaal gaande is met die patiënt en welke medicatie die allemaal krijgt. Hoe gaat dat in de IT-security-etiquette die jij voor je ziet? Als je een securityfunctionaris nodig hebt om die toegang te regelen, is dat iemand die inhoudelijk de aanvraag kan beoordelen, zonder een medisch specialist te zijn, zonder het dossier van die patiënt zelf te ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):