Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik wist niet dat patiënten een persoonlijk tv-abonnement hebben, maar als dat klopt is het niet vergelijkbaar met een patiëntendossier inzien door iemand die er onvoorzien voor een noodsituatie bij wordt gehaald. Dat abonnement kan ook wel een kwartiertje later geregeld worden, daar telt niet elke seconde. Iemand die er in een nood situatie bijgehaald wordt is niet een werknemer op de afdeling, maar iemand gespecialiseerde kennis. Die komt niet uit het niets maar wordt er bijgehaald, dan kan ook worden aangegeven dat hij er bijgehaald is -> auth. Kan zelfs door zijn/haar pas even langs een scanner te halen. Als degene die de patiënt verplaatst dat zelf op dat moment kan instellen dan komt dat overeen met een zorgmedewerker die voor zichzelf ter plekke toegang tot een patiëntendossier kan regelen op het moment dat de inzage nodig is. Als dat kan heb je de toegangsbeveiliging die je wilt niet meer, dan kan iedereen erbij, en kom je weer uit op achteraf controleren of die toegang terecht was. Zij die ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):