Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Intel Display Driver ( heb je de laatste driver updates geinstalleerd) x86/64bit Shared memory optie hoeveel ramgeheugen?en in dual channel? welk os gebruik je? welk antivirus programma je gebruikt i.c.m een ander beveiligings programma Windows defender voor win10 en of avast free werken prima samen. Doe een malware en of antivirus scan met het programma Malwarebytes free,is te downloaden gratis. Taakbeheer openen,en kijk hoeveel geheugen er word gebruikt door de verschillende browsers. Ccleaner is voldoende alleen zonder CCenhancer beter verwijder je CCenchancer Ccleaner de opties "Systeem" dns cache legen aanvinken Geavanceerd - Niets aanvinken. Ccleaner de opties om je browsers te cleanen voor Windows Microsoft Edge,en Edge Chromium alles aanvinken en bij Toepassingen Google chrome alles aanvinken en kies dan voor Ccleaner uitvoeren. SSD/HDD controleer beiden op fouten en fragmentatie,voor SSD geen defragmentatie kiezen,voor een HDD wel Gratis software Health check voor een ssd en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):