Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Printer down of company down.. is wel even een verschilletje. En MS met haar vele Miljoenen Security developers zullen er vast snel een oplossing voor hebben. Vooralsnog 1) Heeft de premier support (als die rolnog bestaat) wat te doen en druk zetten op MS en een verwachte solution datum vragen 2) Risico afweging maken, impact blablabla 3) Simultaan: -a- Spooler service(s) stoppen. -b- Simultaan een noodoplossing vinden. -c- Noodprintservers maken op een gescheiden netwerk via netwerkhardware... -d- virtuele kopien maken van die noodprintservers, gaat er 1 onderuit in dat gescheiden netwerk hup start je een ander op klaar -d- Instructies maken voor gebruikers en klanten informeren dat het allemaal wat langer duurt. -e- Dan maar wat minder mooi en frequent printwerk. 4) Je contract met MS eens goed nakijken in hoeverre zij voor schade verantwoordelijk zijn (zero z.w.s.) want intussen zijn er allang wat klanten besmet. 5) Je goed afvragen of je dit in de toekomst ook wel zo wil. Zo moeilijk is het ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):