Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem, 08:25 uur: Door Anoniem: Wel mooi om te zien hoe PayPal hier kip-ei doet: je kunt alleen na inloggen contact opnemen, maar om inloggen moet je contact opnemen. Gelukkig hebben ze ook twitter: @AskPayPal Lijkt mij een goede reden om daarna meteen te heroverwegen of je daar een dienst af wil nemen. En ze zitten op Facebook: https://www.paypal.com/nl/smarthelp/article/hoe-kan-ik-contact-opnemen-met-de-klantenservice-van-paypal-faq1920 Maar even rondneuzend naar de contactmogelijkheden zag ik dat je op een vreselijke manier in cirkeltjes rond wordt gestuurd, telkens als je verder zoekt omdat je niet eerst kan inloggen dan is de kans groot dat je weer uitkomt bij de mededeling dat je eerst moet inloggen. Dat is een dark pattern dat ik helaas geleidelijk aan steeds meer tegenkom: het klanten moeilijk maken om nog contact op te nemen. Het is prima om via een goede website niet-geautomatiseerd contact grotendeels overbodig te maken, het is helemaal niet prima om dat te doen met een geautomatiseerde ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):