Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Gezien de huidige staat van de ict-omgeving was een dergelijke ernstige verstoring slechts een kwestie van tijd Dat geldt voor elk windowsecosysteem. Bewijs, zie de ontiegelijk vele ransomware incidenten. Volgens de stichting heeft de it-leverancier nagelaten om periodiek volledige back-ups te maken van de systemen van de stichting en de informatie binnen die systemen Er zijn wel meer bedrijven die 1 keer volledig backuppen en daarna alleen nog maar incrementeel. Het it-bedrijf stelt dat de ransomware-infectie ook door een medewerker kan zijn ontstaan die een bijlage opende. Logisch, driveby infectie of attachment openenen onder windows10 zijn de meeste binnenkomers. Wat betreft het ontbreken van data in de back-ups stelt het it-bedrijf dat dit komt door het softwarebedrijf dat software voor de stichting ontwikkelde. Geloof ik best. Moeten ze bij de applicatiebeheerder van die stichting zijn. Die zal ook wel nooit ge-restored hebben dan!
Beschrijf je klacht (Optioneel):