Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook heb ik aangegeven dat zij een beveiligingsplicht hebben m.b.t. mijn persoonsgegevens. en dat wachtwoorden regelmatig gelekt zijn en dus niet betrouwbaar meer zijn "mijns inziens" Als jij mensen kundig genoeg acht om 2FA te gebruiken, waarom ben je zelf dan niet in staat om voor iedere site waar je een account hebt een uniek 25 karakter random wachtwoord in te stellen? Als er dan ergens eentje gelekt wordt is er niets aan de hand. Mijn telefoon is een keer stuk gegaan en het was best wel een klusje om de niet gebackupte (de nieuwere) 2FA auths weer op mijn telefoon te krijgen. Heeft heel wat heen en weer mail gekost om bij bepaalde bedrijven je 2FA gereset te krijgen. Ik hoef niet zo nodig overal 2FA te hebben. En het feit dat je IBAN bekend is bij het portal van Xs4All doet er ook niet echt toe als ze een databreach hebben en gewoon de hele klantentabel uit hun database wordt getrokken. Dan kun jij wel in moeten loggen met 2FA, maar als die tabel via een lek in de achterdeur naar buiten verdwijnt ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):