Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2021, 10:12 door Anoniem

Door Anoniem: Dit kan je vanuit de IT aangeven, richting de klant, maar uiteindelijk is dit de klant zijn verantwoordelijkheid. Als de klant niet wil, dan gaat het gewoon niet gebeuren, hoe graag je dit ook als leverancier wilt hebben. Eigenlijk deugt dat voor geen meter. Als een IT-leverancier staat voor een bepaald kwaliteitsniveau dan moet die niet accoord gaan met wensen die dat kwaliteitsniveau onhaalbaar maken. Probeer eens een auto zonder veiligheidsgordels of met inferieure remmen te kopen. Een autofabrikant peinst er niet over om die te leveren. Probeer eens een schilder in te huren met als voorwaarde dat die inferieure verf en inferieure kwasten gebruikt. Ik denk dat ieder schildersbedrijf dat geeft om zijn reputatie en geen gezeik over het resultaat wil zal zeggen dat je dan maar een ander moet zoeken of het zelf moet doen. Dus als het bij IT-dienstverleners wel de norm is om kwaliteit te laten varen zodra een klant dat wil, zegt dat dan niet dat het een onvolwassen markt is waar beunhazen vrij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha