Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-09-2021, 13:51 door Anoniem

ICS heeft gelijk, een copietje ID is niks waard ter identificatie. Ik weet niet hoe hun huidige methode precies werkt want ik ben daar geen klant, maar ik heb toevallig onlangs bij 3 banken een nieuwe spaarrekening geopend en het viel me wel op dat de eisen nogal varieren. Bij 1 bank volstond het om een foto van voor- en achterkant op te sturen, hoewel het automatische systeem waar je die foto moest uploaden mijn "scan" van een ID steeds afkeurde (zou spiegelen). Na mailcontact werd deze alsnog geaccepteerd. Bij een 2e bank moest er behalve de foto van de ID ook een foto van een recent bankafschrift van de tegenrekening worden meegestuurd. Is niet duidelijk of dit als extra "bewijs" van identiteit gezien wordt of dat het alleen is om vergissingen bij doorgeven van de tegenrekening te voorkomen. De foto (dezelfde als die van bank 1) werd meteen geaccepteerd. Bij de 3e bank ging het allemaal heel anders. Er kwam iemand aan de deur met een hefig uitziende tablet waar vanalles mee gedaan werd, zoals het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha