Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
"...De klant in kwestie besloot vanwege het heridentificatieproces zijn creditcardovereenkomst met ICS te beëindigen. Er rammelt wel meer bij ICS: Mij is ICS kwijtgeraakt na 12 jaar tevreden ICS-card gebruik omdat de SMS voor 2FA authorisatie niet binnen kwam. Rare boel daar want ik ontvang elke SMS, alleen die van ICS cards dus niet. Nog nooit heb ik van iemand een telefoontje gekregen met: "Heb je mijn SMS niet gezien? Ik heb daar indertijd uiteraard over gebeld. Zij kwamen niet verder dan als advies maar een andere smartphone te gebruiken. Ja hoor! Dat is pas zinnig!... Speciaal voor ICS een extra smartphone, Neen sterker nog: voor iedereen die mij een SMS zou kunnen sturen een extra Smartphone... Een kastenwand vol met tientallen smartphones..... je weet maar nooit, misschien komt de SMS niet aan ;-) Kortom: Anders dan belachelijk kon dit 'advies' niet zijn. Dus was het: Dag ICS!
Beschrijf je klacht (Optioneel):