Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-09-2021, 08:16 door Anoniem

Als "eigenaar" van ICS heeft ABN-AMRO ook zo'n geintje. Kreeg de afgelopen maanden meermalen bericht dat ik me zou moeten identificeren op die manier, maar elke keer bewust genegeerd om te kijken hoe lang ze dat vol bleven houden. Afijn, uiteindelijk een paar weken geleden toch maar een poging gedaan. Heeft me 1,5 uur gekost: de foto die gemaakt werd van mijn gezicht werd niet goed genoeg bevonden door de software. Van alles geprobeerd: frontcamera, backcamera, lichte achtergrond, donkere achtergrond, statieven, etc etc. Nu ben ik erg gevoelig voor migraine, en jawel, na 1,5 uur voelde ik het opkomen door het veel te inspannend naar dat k-schermpje kijken. Ik boos ABN-AMRO gebeld. Persoon gaf aan dat ze wel vaker deze klacht kregen dat het nog niet optimaal werkte. Dat maakte mij niet minder boos, omdat de bijna dreigende taal die ze in de mails hanteren toch wel vereist dat ze hun zaakjes voor elkaar hebben. Helemaal bont maakte de medewerker het nog om aan te geven dat ik me eigenlijk nog niet hoefde te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha