Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-09-2021, 14:06 door Anoniem

Mensen, Helemaal mooi dat men Microsoft's handelwijze (en sommige mensen nog wat meer) goed aanvalt. Schiet men erg veel mee op. (Again, jullie hebben een punt, maar man-man). In plaats daarvan zal ik zo aardig zijn om mijn ervaringen hiermee te delen van de afgelopen week, voor de beheerders/servicedesk mensen onder ons die (helaas?) met deze dingen moeten werken. Allereerst: wijzelf komen inderdaad op individuele werkstations dit probleem tegen. In sommige gevallen hebben ze in 'printers & scanners' nog wel de printers staan, maar de printers hebben geen geregistreerde poorten. (Properties -> tab 'ports' zal leeg zijn). Beste oplossing voor ons: de werkstations helemaal bijwerken qua updates (ik weet het, vrij simpele oplossing...) bijna allemaal betreft het werkstations die een Win10 versie van voor 20Hx hebben. Daarnaast krijg je ook op sommige plekken dat je geen printers mag toevoegen (meestal 0x0000011b foutcode). Again, updates werkt meestal. we hebben nog één systeem wat loopt te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha