Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-09-2021, 14:27 door Anoniem

Nu kan het zijn dat de doelgroep van deze bank digitaal is maar ik vind het zeer eng wat hier gebeurd. Zoals iedereen wel ondertussen weet volgen de schaapjes en dan worden er mensen wel degelijk in deze maatschappij uitgesloten. Met het aanvragen van die QR code zijn er al veel problemen dus er zijn genoeg mensen en waarschijnlijk meer dan wij denken die hier niet mee om kunnen gaan. Het financiële klachteninstituut Kifid heeft hier mee het begin van uitsluiting aangeven, hoop dat ze als nog worden terug gefloten. Of gaat politiek nu doen waar ze voor zijn, en wordt dit wettelijk verboden. Ik weet het antwoord al, vriendjes laat je niet in de steek. Ik zelf wil gewoon met mijn desktop zaken blijven doen heb zo het gevoel dat ik zelf de touwtjes in de hand heb. Op een smartphone kun je amper de url controleren laat zeggen van nog meer.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha