Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-09-2021, 13:29 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: De digitalisering slaat soms te ver door. De menselijke maat is soms ver te zoeken. En tevens viert "eigen" belang van bedrijven, organisaties en instellingen hoogtij, zonder naar het grotere maatschappelijk belang te kijken. Dat zou kunnen, maar dat heeft niks met dit topic te maken. Dit topic gaat er over of 1 (kleine) aanbieder van een dienst mag besluiten die dienst alleen digitaal aan te bieden. En natuurlijk mag dat. Klanten van die aanbieder zijn allemaal (relatief) nieuw en wisten waar ze aan beginnen. Het is net als een eilandje kopen en daar een huis op bouwen en dan bij de gemeente gaan klagen dat je er alleen per boot kunt komen, en dat dat toch schandalig is want anderen kunnen per fiets of auto naar hun huis. Dat WEET je als je een eilandje koopt! Dus niet zeuren. Toen de betreffende klager klant werd, hoefde hij nog geen smartphone te hebben. En als 1 aanbieder besluit een smartphone verplicht te stellen, en dat mag, wie belet dan alle aanbieders om hetzelfde ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha