Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door EenVraag: Ik heb shared hosting voor Wordpress via een NL provider. Na vandaag in te loggen en door mijn website te gaan, zie ik dat 1 van de Wordpress Thema Modules is verdwenen. Dit kan een bug zijn, het kan hacking zijn. Maar ik heb een wp plugin genaamd Wordfence die tegen backdoors beschermt. Want in het perspectief van het negatieve ‘service’ gedrag van de provider (die ik nog niet met name wil noemen) is het is moeilijker nu over toeval te spreken. Het idee ontstaat dat er vanuit de provider ongeoorloofd wijzigingen worden gemaakt. Waarom post ik dit? Het is niet duidelijk hoe vast te stellen waardoor zo’n module verwijderd is. Ik gebruik de normale aanbevolen veiligheidsmaatregelen. Is het mogelijk om te zien of medewerkers van een provider toegang hebben gehad tot mijn shared hostingpakket? Zijn daar logs van? Zijn er risikovolle poorten geopened door iemand vanuit het bedrijf? Of kan een hogere admin weer gemakkelijk de logs verwijderen. Zijn er geen backups van? Het control ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):