Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ik denk dat er soms iets te makkelijk met een systeembeheerders-bril wordt gekeken naar wat redelijk is. De overwegingen van Verordening 205/2120 plaatsen toch een aantal relevante kanttekeningen. Zo noemt overweging 8: Bij het aanbieden van de internettoegangsdiensten moeten aanbieders van die diensten alle verkeer gelijk behandelen, zonder discriminatie, beperking of inmenging, ongeacht de afzender of ontvanger, de inhoud, toepassing of dienst, of de eindapparatuur. Ik maak hieruit op dat onderscheid op basis van toepassing, waar hier sprake van lijkt te zijn, niet als een redelijke maatregel wordt gezien. Overweging 9 zegt het volgende: De door de aanbieders van internettoegangsdiensten toegepaste redelijke verkeersbeheersmaatregelen moeten transparant, niet-discriminerend en evenredig zijn en mogen niet ingegeven zijn door commerciële overwegingen. Uit het bericht maak ik op dat de betreffende klant van de internetprovider niet is geïnformeerd over de blokkade. Ik vraag me dus af of de maatregel wel ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):