Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Een artikel met m.i. interessante aandachtspunten: https://www.theregister.com/2021/09/06/what_do_do_when_hit_by_ransomware/, waaronder: Some of the insurers sell themselves on having a list of recommended firms to help you in a crisis, from law to technical and – given that attacks now make front pages – PR. But here's the thing. The technical people work for the insurer, not you, so while they provide help and untangle your systems, they will also be looking for the ways you have not complied with the "reasonable" precautions mandated by your policy. Vergelijkbaar: als, bijv. na waterschade, een verzekeraar komt vaststellen dat jouw inboedel veel meer waard is/was en je dus onderverzekerd was, krijg je ook niet alle schade vergoed. Uit het security.nl artikel hierboven: Wanneer bedrijven en organisaties als gevolg van het afsluiten van een verzekering nadenken over de risico's, maatregelen nemen om aanvallen te voorkomen, die regelmatig evalueren en versterken, kunnen volgens Brouwer veel incidenten ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):