Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-10-2021, 23:17 door Anoniem

Door Anoniem: Door karma4: Door Anoniem: Door Anoniem: Het verhaal is dus: ben je als software leverancier verantwoordelijk voor de gevolgen van gemaakte fouten, of mag je eerst gaan kijken welke fouten de klant eventueel gemaakt heeft en als je die kunt vinden de schuld bij de klant leggen. Het antwoord daarop is dus: het laatste. Helaas, want daardoor komen software leveranciers keer op keer weg met het maken van fouten en worden ze niet gestimuleerd of gedwongen die te voorkomen. Het gepruts en onverantwoordelijk gedrag bij de afnemende partij willen verhalen op een toeleverancier? Je hebt dan echt niets van eigen verantwoordelijkheid begrepen. Koop een auto en rijd hem zelf opzettelijk aan gort. Niemand die het normaal vindt dat de schuld bij de autoverkoper ligt. Probeer je dat wel te doen dan grenst dat aan oplichting. Nee hoor. Het stuur zat vast door een fabricagefout. Hierdoor kon de bocht niet worden genomen. Inderdaad. Het gaat hier niet om iemand die opzettelijk de auto aan gort rijdt, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha